Nådde nasjonale nyheter igjen

Foto:

Artikkelen er over 7 år gammel

Nå har også Nytt på Nytt oppdaget at nettstedet salangen-nyheter.com leverer nasjonale snakkiser på løpende bånd. Redaktøren: - All reklame, er god reklame

DEL

Nettstedet Salangen-nyheter.com leverte i sommer kanskje tidenes agurk-sak, da de lagde en nyhetssak om at Prix var tomme for pop-corn.

Nå har de gjort det igjen. Saken om en handlevogn på avveie i Sjøvegan sentrum har allerede gått sin seiersgang i sosiale medier. Og nettstedet e24.no har laget en egen sak. I tillegg fikk også det faktum at tre Prix-flagg var byttet ut.

Dermed var veien kort til Nytt på Nytt og landets største og mest beryktede TV-program.

Spørsmålene

Først stilte programleder Jon Almaas spørsmålet:

Hva byttet Coop Prix på Sjøvegan ut denne uka?

Før han fulgte opp med:

Hva ble gjenglemt midt i sentrum på Sjøvegan denne uken?

Hva svarene var finner du her - rundt 21 minutter ut i sendingen.

Redaktøren: - Bare artig

Redaktør i salangen-nyheter.com, Jon Henrik Larsen, tok innslaget med meget godt humør.

- Nei, jeg synes det er jo utrolig artig. Det er jo meint som en god fleipte sak fra vår redaksjons side. Det morsomste er jo at flere og flere engasjerer seg i saken, og at Salangen-Nyheter og Salangen settes på kartet. All reklame, er god reklame mener jeg, sier Larsen til fremover.no.

Artikkeltags