Narvik Havn lanserer podkast: – Håper alt vi jobber med kommer godt fram

LANSERER PODKAST: Narvik Havn lanserer podkasten Havnens Hus. En av episodene av podkasten «Havnens Hus» handler om cruisesatsingen. Bildet er fra innspillingen av denne episoden. Fra venstre: Lise Janita Hansen (Visit Narvik), Grethe Parker (Cruise Narvik), Kjetil Moe (Moe Media) og havnedirektør Rune J. Arnøy.

LANSERER PODKAST: Narvik Havn lanserer podkasten Havnens Hus. En av episodene av podkasten «Havnens Hus» handler om cruisesatsingen. Bildet er fra innspillingen av denne episoden. Fra venstre: Lise Janita Hansen (Visit Narvik), Grethe Parker (Cruise Narvik), Kjetil Moe (Moe Media) og havnedirektør Rune J. Arnøy. Foto:

Narvik Havn vil åpne opp om alle prosjektene de jobber med, og lanserer podkasten «Havnens Hus" for å la lytterne bli bedre kjent med det kommunale foretaket.

DEL

De to første episodene ble publisert mandag. I første omgang blir det laget sju episoder av podkasten, skriver Narvik Havn og Moe Media – som produserer podkasten for Narvik Havn – i en pressemelding.

– Det skjer mye spennende i Narvik Havn og gjennom denne podkasten ønsker vi å fortelle om noe av dette, sier havnedirektør Rune J. Arnøy i Narvik Havn KF.

Presenterer prosjektene

I den første episoden presenterer havnedirektør Rune J. Arnøy og programleder Kjetil Moe mange av prosjektene Narvik Havn arbeider med.

Les også: Da cruiseskipet ble stoppet av en storm, snudde Grethe seg rundt for å vise fram Narvik

I den andre episoden rettes fokus på Narvik Havns mangeårige satsing på flere cruiseanløp og ikke minst bygging av den nye cruisekaia. Cruisekoordinator Grethe Parker i Cruise Narvik og daglig leder Lise Janita Hansen i Visit Narvik er gjester og forteller hva denne satsingen betyr for hele Narvik-regionen.

Spent på reaksjonene

– Narvik har en havn med muligheter og en fremtid som vil være bra for alle, det er det vi vil forsøke å formidle i disse episodene, sier en spent havnedirektør.

– Ja, jeg er spent på reaksjonene av denne noe utradisjonelle måten å informere på. For oss er det viktig å informere innbyggere, kunder, politikere og samarbeidspartnerne om saker vi jobber med, og det håper og tror jeg vil komme godt frem i episodene vi lager, sier Arnøy.

Artikkeltags