Hvem er egentlig aller best av bedriftene i Narvikregionen?

Arkivfoto fra et tidligere Opptur-arrangement.

Arkivfoto fra et tidligere Opptur-arrangement. Foto:

DEL

– Hvem i regionen er det som er proff på markedsføring? Hvem er god på service?

Det spør Hilde Normark i Narvikregionen Næringsforening seg. De er i full sving med å forberede årets Opptur-arrangement.

Hvert år arrangerer Narvikregionen Næringsforening Opptur for at næringslivet i regionen skal kunne trekke frem de blant dem som har gjort det virkelig skarpt i året som gikk.

Opptur har til nå blitt arrangert i februar, nytt av 2018 er at årets Opptur er 1. mars.

– Hele tanken med Opptur er nettopp å synliggjøre næringslivet i regionen. Hva foregår og hvem stikker seg ut, sier Normark.

Innspill

Har du innspill til kandidater til gründerprisen, årets kvinnelige leder, årets markedsfører – eller den høythengende årets servicebedrift ber Hilde Normark om innspill. Kriteriene og hvordan du sender inn forslag til de forskjellige prisene finner du på næringsforeningens hjemmesider.

– Bare å bli nominert til pris viser at du gjør noe rett, sier Normark.

I fjor var det Coop Extra Ballangen som vant prisen årets servicebedrift, året før var det Narvik Taxi som vant serviceprisen.

Oppfordring

Nytt i 2016 var årets opplæringsbedrift, som barnehagen Victoriahavn stakk av med.

Prisen ble innført for å oppfordre flere bedrifter i regionen til å ta inn lærlinger.

I tillegg skal både Årets Bedrift og Årets Narviking kåres under Opptur i starten av mars.

Prisen Årets Narviking ble stiftet av Fremover, og avisens sjefredaktør er sekretær i juryen.

Artikkeltags