Vant pris for beste reklamefilm

VANT: Sparebanken Narvik vant intern markedsføringspris.

VANT: Sparebanken Narvik vant intern markedsføringspris. Foto:

DEL

Sparebanken Narvik er fra seg av glede. De kan stolt meddele at reklamefilmen for banken deres nylig stakk av med en pris. Filmen ble beært med den interne prisen «Guldkrysset», i konkurranse med 70 andre banker i Eika Gruppen.

Prisen tar mål seg på å ære de som evner «å markedsføre synlige bevis på deres rolle som sparringpartner for næringslivet og posisjon som bedriftsbank».

Juryens begrunnelse låter som følger:

Årets pris går til en bank som har hatt fokus på å skape forståelse, begeistring og stolthet for bankens rolle i lokalsamfunnet. Gjennom flere flotte filmer med historier fra gode bedriftskunder, og en god plan for spredning i sosiale medier og på kino, har de klart å røre ved en nerve i lokalsamfunnet. På en ydmyk måte får de frem bankens bidrag til å støtte det lokale næringslivet og regionen – samtidig som de hyller og applauderer sine kunder. Resultatet var ett overveldende lokalt engasjement, positiv omtale og spredning. Hovedfilmen har eksempelvis blitt vist over 19.000 ganger på Facebook – og har oppnådd over 1100 reaksjoner, kommentarer og delinger. En rekke kunder har gitt meget gode tilbakemeldinger og rosende omtale – og flere har også valgt å bli kunder av banken etter å ha sett filmene. Juryen mener bankens arbeid er til inspirasjon og etterfølgelse for andre banker i alliansen.

– Vi i Sparebanken Narvik er ufattelig stolte over dette, og setter stor pris på at det arbeidet vi legger ned i omdømmebygging også blir lagt merke til nasjonalt, skriver banken i en pressemelding.

Artikkeltags